Veelgestelde vragen

Hoe verloopt de betaling?

Bij reservatie vragen we altijd een voorschot. Dit kan je meteen online betalen of, als je dat liever hebt, ook ter plaatse (cash of overschrijving).

Kan ik een cadeaubon kopen?

Ja, dat kan eenvoudig online. Je kan de bon:

  • Meteen afdrukken
  • Laten opsturen per post (in feestelijke verpakking)
  • Bij ons afhalen (in feestelijke verpakking)

Kan ik een massage boeken zonder wellness?

Ja, dat kan. We vragen om hiervoor via mail een afspraak te maken: info@aquanima.be.

Zijn kinderen welkom?

Kinderen zijn welkom van elke leeftijd. Vanaf 5 jaar vragen we een kleine bijdrage per uur.

Met hoeveel personen kunnen we in de wellness terecht?

Onze wellness is ideaal voor 2 personen, maar kan ook geboekt worden voor groepen tot maximum 12 personen.

Moet ik badkledij dragen in de wellness?

Je kiest zelf of je met of zonder badkledij gebruik maakt van de faciliteiten.

Moet ik badkledij dragen tijdens een massage?

Ook hier kies je zelf. Onze masseuse zorgt altijd voor een handdoek zodat je je comfortabel voelt.

Is badlinnen inbegrepen?

Bij arrangementen is badlinnen inbegrepen. Boek je enkel privé wellness, dan breng je zelf badlinnen mee. Als je geen arrangement boekt, maar toch badlinnen wenst, kan je dit eenvoudig aanduiden als extra tijdens je reservatie. Geen zorgen, indien je geen badlinnen bij hebt, kan je dit altijd ter plaatse huren!

Wat moet ik meenemen?

Badlinnen en badslippers. Bij arrangementen voorzien wij badlinnen en badjassen voor jou.

Hoe kan ik reserveren?

Heel eenvoudig via onze website: maak een korte registratie aan, log in en kies je gewenste
tijdstip. Heb je vragen over je reservatie? Neem gerust contact met ons op via
info@aquanima.be of 016/84 51 83.

Eigen drank of eten meebrengen

Eigen drank of eten meebrengen is niet toegestaan.
We voorzien echter alles om je verblijf compleet te maken:

  • In de relaxruimte staat een minibar met gekoelde drankjes (met en zonder alcohol).
  • Er zijn glazen voorzien en via de intercom kan je ijsblokjes vragen, die we met plezier brengen.
  • Zin in iets extra? Via de intercom kan je ook hapjes zoals tapas, fingerfood en fruit, smoothies of een fles champagne bestellen.

Hoe verloopt een massage?

De masseuse ontvangt je in een sfeervolle kamer met kaarslicht en zachte muziek. Je ligt onder een handdoek en de druk wordt aangepast aan jouw wensen. Een massage duurt standaard 50 minuten, maar er zijn ook kortere opties.

Hoe lang kan ik de wellness huren?

Je kan kiezen uit 2 uur, 2,5 uur, 3 uur of 3,5 uur of nog langer, dat kies je zelf. (afhankelijk van de beschikbaarheid). Verlengingen zijn mogelijk per half uur.

Zijn sauna en stoombad inbegrepen?

Ja, alle faciliteiten, waaronder sauna en stoombad zijn standaard inbegrepen. Enkel bij kinderfeestjes staan ze standaard uit, tenzij je ze als optie bijboekt.

Is de wellness volledig privé?

Ja, je geniet altijd exclusief met je gezelschap van alle faciliteiten. Er zijn nooit andere klanten aanwezig.

Is er parkeergelegenheid?

Ja, er is gratis parking bij Aquanima.

Kan ik annuleren of mijn boeking verplaatsen?

Ja, dat kan volgens onze annulatievoorwaarden.
Neem hiervoor contact met ons op via info@aquanima.be of 016/84 51 83.

✨ Staat je vraag er niet tussen?
Mail ons gerust op info@aquanima.be of bel naar 016/84 51 83 – we helpen je met plezier
verder.